perjantai 19. joulukuuta 2014

Lahja asiakkaalta

Vuosi 2014 alkaa olla ns. ”pulkassa” ja on hyvä hetki pysähtyä tarkastelemaan mennyttä vuotta. ”Avance 30 vuotta” juhlavuoden aikana meillä oli monta erilaista tapahtumaa ja oli tosi mukavaa kohdata ja tavata Avancen ystäviä vuosien varrelta. Lämpimät kiitokset teille kaikille jotka olitte mukana juhlistamassa toimintaamme.

Kuitenkin niin juhlavuoden, kuin myös kaikkien muidenkin vuosien, tärkein juttu on tarjota ja järjestää pätevää johtamiskoulutusta. ”Investoi menestykseen” sloganimme on lupaus asiakkaalle ja samalla se iso haaste meille, kuinka varmistamme investoinnin onnistumisen.

Asiakkaalta saatu palaute on todella merkityksellistä ja tärkeää. Näin joulun aikaan voisi vaikka ajatella, että parempaa lahjaa tuskin voisi saada kuin mitä on asiakkaan antama aito ja vilpitön palaute. Itse olen käyttänyt omien kurssieni kohdalla ns. itsearvioinnin menetelmää. Tavoitteeni ja haluni on ollut haastaa osallistujat pohtimaan ja reflektoimaan kurssilla oppimaansa.

On myös tärkeää huomata ja muistaa, että koko EMBA-ohjelma muodostaa oppimisprosessin, se ei ole vain yksittäisiä kursseja. Tämän juhlavuoden hienoin saldo on se, että 77 opiskelijaa sai oman oppimisprosessinsa päätökseen ja saimme juhlia heidän kanssaan EMBA-todistusta ja diplomia – vielä parhaat Onnittelut kaikille valmistuneille!

Sain eräältä opiskelijaltani palautetta koko ohjelmasta kun kaikki hänen opintonsa olivat koossa ja viimeisessä sähköpostissa kerroin, että tässä tämä homma nyt on ja samalla kiitin mukavasta yhteistyöstä.

Haluan nyt jakaa tämän palautteen teidän kanssa ja samalla kiittää kaikkia antamastanne palautteesta ja toivottaa Oikein Hyvää Joulua sekä Onnea ja Menestystä Uudelle Vuodelle 2015!

”Lähes kaikki teidän kurssit ovat olleet hyviä siinä mielessä, että kaikista olen saanut aina jotakin ideoita omaan bisnekseeni ihan vain olemalla läsnä ja kuuntelemalla tarkkaan. Olen luonteeltani sellainen, että en hirveästi osallistu koulutustilaisuuksissa mutta alan heti työstämään kun pääsen omien pariin. Suosittelen kyllä EMBA-ohjelmaanne mielelläni ja haluan myös osallistua uusille kursseille jos tulee mielenkiintoisia aiheita.”

jyrki.kauppinen(at)jyu.fi

2 kommenttia:

1. Ihan huippua Avance EMBA Koulutus Jyväskylässä, suosittelen ehdottomasti.

VastaaPoista
  2. Kiitos Avancelle. Minulle opiskelu avasi uuden maailman. Se tarjosi ihmetyksen aiheita ja suuren seikkailun, joka jatkuu niin kauan kuin pidän silmäni auki ja ihmettelen asioita. Hauskaa Joulua kaikille MBA siskoille ja veljille!

VastaaPoista