maanantai 2. kesäkuuta 2014

Millainen on Executive MBA lopputyö? Faktat tiskiin.

MBA lopputyö
Kevään 2014 satoa kansitettuna
Jyväskylän yliopiston EMBA-ohjelman on suorittanut noin 1000 johtajaa. Ohjelman hyöty sekä osallistujalle että hänen organisaatiolleen maksimoituu usein EMBA-lopputyössä. Usein esitettyjä kysymyksiä ovatkin:

- Millaisia ovat käytännön johtajien tekemät EMBA-lopputyöt?
- Mitkä ovat suosituimmat aiheet ja tyypillisimmät
   toteutustavat?
- Kuinka laajoja EMBA-lopputyöt ovat jne?

Avancen EMBA-ohjelmassa on valittavissa kaksi  lopputyön toteuttamisen tapaa (tutkijan tie 30 op ja tekijän tie 15 op). Lopputyö suunnitellaan oman ohjaajan kanssa kulloisenkin hankkeen oppimis- ja liiketoiminnan kehittämistavoitteiden mukaisesti. Kaikki lopputyöt ovat luottamuksellisia.

Oheisessa infografiikassa on kuvaus vuosien 2011 alusta vuoden 2014 alkuun valmistuneista lopputöistä.
Mukana ovat yleisen EMBA-ohjelman lopputyöt, esim. yrityskohtaisesti räätälöityjen EMBA-ryhmien lopputyöt on rajattu tarkastelusta pois, jotta otos ei värity minkään toimialan tai muun painotuksen mukaan.

Klikkaa kuva suuremmaksi

Pasi Aaltola